hm.. komplicerat!

jag har kommit på att det kan bli väääldigt komplicerat när man inte förstår en sak som någon sen ska förklara. Jag och Danne satt i ett grupp rum och försökte komma på mer till dansen som vi ska visa upp på avslutningen, och så började han helt plötsligt förklara nått och sen tog han upp nått om nån kruk väx.. jag fattade verkligen ingenting.. men jag lät honom förklara klart och när han hade berättat klart så fråga han mig ifall jag fattade, gissa vad jag sa då? *nää* haha då vart han sur och sa något i stil med *meen åååj! nu har jag suttit och förklarat väärsta bra och ändå så försöker du inte ens fattaaa!* moahaha kanske lite elakt av mej men det var så himla kul att sitta där och lyssa på när han försökte förklara det bästa han kunde men det ändå bara blev en röra av alltihopa =P
På bilden i skolan är vi tvugna att göra en film, så jag och 3 tjejer till har gjort en parodi på idol. goosh va kul vi hade när vi spelade in den! jag höll på att dö av skratt! vi spelade in ALLT i fredags utan manus elr nått för vi var lite efter och så var det planerat att jag skulleredigera den nu i helgen som var men så när jag skulle koppla in kameran i datorn så visade det sig att våran bild lärare inte hade packat ner några sladdar i kamera väskan, så då skulle jag få sladdar idag så jag kunde fixa filmen tills imorn för den skulle ha varit inne idag. men gissa vad som händer när jag kommer hem och ska fixa filmen? DET ÄR FEL SLADD! suuuuck! va trött jag bliir! men jaja jag får väll fixa den imorn eller nått..
imorn ska danne kanske med mej hem så vi hinner bli klara med dansen.. vi får väll se hur d går. det kommer typ bli årets oseriösaste dans =P

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback