solna

gud va alla är tråkiga och osociala! jag har typ frågat ALLA nu ifall dom vill följa med till solna och shoppa lite, men alla säger att dom inte orkar för dom har varit där hela den här veckan. suck -.- men nu tror jag att jag har hittat en som är helt sjukt snäll och ställer upp och följer med, bea =D men hon är tvungen att snacka med sin pappa och han är seeg.
just nu sitter jag här och väntar på hennes svar om hon får eller inte, och medans jag gör det så kan man juh alltid sitta och vara social med mongo-julia på msn. Imorn Julia då smäller det! Jag ska nämligen sova hos julia imorgon och vara där hela kvällen och fira nyår med henne, wiiiiiee va kul det ska bli! shit vilken lyckad kväll d kommer bli! =D
och så höll jag på att dö idag! Jonte skickade Frondas låt Nu kommer det tomtar, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket! jag kunde verkligen inte sluta skratta, alla MÅSTE lyssna på den. xD

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback