Äventyret på munsö

Igår va jag med Danne och Julia hela dan, först åkte jag och Julia upp till nyckelby och mötte Danne där, vi behövde inte vänta länge tills det kom en buss som gick hem till mig men vi drog direkt ner till stranden när vi kom hit och sen spela vi fotboll och sen bada vi lite mer =) Efter ett tag tröttna vi på att bada så då gick hem och skulle kolla om det gick nån buss in till centrum för vi skulle käka pizza, men vi hade bara på oss 3 min om vi skulle hinna med den men som tur va så hade vi besök som precis skulle åka så vi fick åka med dom. Alla 3 beställde sallad men jag tror att deras va större för när jag hade käkat halva så va dom klara! Fast dom sa att det är jag som äter sakta men det håller jag inte me om! =P Vi va ute och gick omkring lite när vi hade käkat klart, när vi fick iden att vi skulle bada igen så då drog vi till södran och höll på att härja vid hopp tornet, så det blev väldigt mkt bad igår.
Idag va jag med dom igen. Men idag så drog vi ut till munsö. Vi hade planerat att vi skulle bada i Pölen * blå lagunen*  Vi va där typ i 3 timmar tror jag men vi tröttna efter ett tag så vi drog ut till vägen för att kolla om det gick nån buss hem, och mitt i allt ihopa utbröt ett krig med sånna där kardborrar elr vad dom heter dom va jätte lätta att få in i håret men det va lite svårare att få ut dom men iallafall.. den tidigaste bussen skulle gå om typ 40 minuter så vi började knata på vägen medans jag försökte få ut alla kardborrar som jag hade i håret ( säkert 10 stycken!). sen när vi hade gått en bit så stannade vi vid en buss hållplats och väntade på bussen.   Jag hade riktigt roligt både idag och igår! man typ skrattar hela tiden när man är med dom där två! =P Vi kanske skulle hitta på nått imorn men vi får väll se hur det blir =)

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback