fett kul!

I tisdags så kom Julia och Minna hit. det va första gången dom va hemma hos mig :) Vi bada, hoppa studdsmatta och kolla på film, och så sola vi ju förstås ;) men vi nöjde oss inte med att dom va hos mig hela dan utan vi bestämde att dom skulle sova här oxå, så det va bara att ta fram madrass och täcken till dom oxå :) sen kom Julias mamma och hämta dom vid 2 tiden. då va det verkligen tid för mig att börja fixa mig för jag och pappa skulle iväg till en konsert och bussen gick 20 över 5. Konseren va ganska bra men inte riktigt så bra som jag hade hoppats på.
Idag så va jag med Julia igen :) vi bada, sola, sjöng sing star och kolla på film :)
Fick veta för ett tag sen av pappa att AIK ledde med 4-0 mot Glenthora *elr hur det nu stavas* feeeett happy :D
Gjorde lite harhävningar och sit-ups nyss, dom första på ganska länge.. har inte fått träna nått för läkarna, för jag har haft inflamation i bröstkorgen =/ så jag har inte fått dansa nått på typ 1 månad! livet går under!! jag kan helt enkelt inte leva utan dans! Street dance 4-ever! :)
Ska kanske sova hos Julia imorn och träffa massa folk :) men inget bestämmt än, men jag hoppas det blir så! :) Hade bra alla! ska försöka skriva liite oftare vilket jag inte klarar så jätte bra just nu :P

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback