bjud på alvedon?

Har så grymt ont i huvudet! jag skulle visa ett break dance steg för några i skolan idag, och då är man så himla klumpig så att man slår i huvudet jätte hårt i golvet! smiiiidiiigt! =S har gått och haft ont i det hela dagen nu. men men så går det ibland.
Va med min underbara
julia efter i skolan idag, och sen vart det fotbolls träning. men va där bara typ halva träningen, tränarna sa att dom tyckte att jag skulle åka hem istället eftersom jag hade så ont i huvudet och vi visste inte om det var en hjärn skakning elr så, så då skulle jag ta en buss men så mötte jag min kära farmor vid busshålsplatsen, hon var påväg hem från jobbet så då åkte jag bil med henne hem istället =)

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback