Det är inte lätt

Vi åkte skridskor på gympan idag! Det gick jätte dåligt i början men sen gick det faktist ganska bra =) trillade baaraa 7 ggr (A) men jag tyckter faktist inte att det är så mycket! elr? =P

Jag slog ju i huvudet igår, det står i förra blogg inlägget. Jag hade lika ont i huvudet idag som igår! Det är inge bra! =S börjar på att fundera om det verkligen kan vara hjärnskakning, men jag hoppas verkligen att det inte är det! Jag skippade mina 2 sista lektioner idag, det är ingen ide att man är i skolan om man har huvudvärk för man kan ändå inte koncentrera sig då.


Nu saknar jag verkligen Olivia! nu har hon snart varit borta i egypten i 2 veckor! längtar tills på torsdag, då hon kommer hem! =)

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback