inget bättre för mej

Hur mår du idag?
- Toppen!
- Helt okej
- Blandade känslor
- Kunde mått bättre
- Livet suger

Vad har du för hårfärg?
- Brunt
- Blond
- Rödtott
- Svart
- Färgat i någon frän färg

Vad har du för ögonfärg?
- Gröna
- Blåa
- Melerade
- Svarta
- Bruna

Vad gjorde du igår?
- Slappade
- Festade
- Shoppade
- Var med vänner
- Ingenting

Är du snygg?
- Ja, som fan!
- Helt okej
- Varken snygg eller ful
- Nej, jag ser förjävlig ut
- Jag vill ta livet av mig?

Hur är din civilstatus?
- Kom och ta mig, HAHA!
- Singel
- Låt mig vara!
- Har pojkvän/flickvän
- Är gift och har barn

Vem saknar du just nu?
- Min syster
- Min pojkvän/flickvän
- Min bästa vän
- Både vänner och pojkvän/flickvän
- Allt och alla
- Ingen

Roligaste ämnet i skolan av dessa just nu?
- Matte
- Engelska
- Svenska
- Språk
- Estetisk verksamhet (musik/bild)

Vad gjorde du idag?
- Umgicks med vänner
- Var hemma och tog det lugnt
- Nördade framför datorn
- Var med pojkvännen/flickvännen
- Festade som aldrig förr

Leta på den 15:onde kontakten på din msn som är online och beskriv den med ett av dessa ord.
- Bäst
- Snygg
- Ful
- Snäll
- Jadu

Vad längtar du mest till just nu av dessa alternativ?
- Julafton
- Sommarlovet
- Min födelsedag
- Plugget
- Skidbacken (kan inte välja asså)

Vad har du för färg på väggarna?
- Vit
- Blå
- Röd
- Beige/brun
- Annan

Hur lång är du?
- Mellan 140-150
- Mellan 150-160
- Mellan 160-165
- Mellan 165-170
- Mellan 170-180
- Över 180

Hur många är ni i din familj?
- 4 eller mindre
- Mellan 5-6
- Mellan 6-8
- Mellan 8-10
- Över 10

Är du kär just nu?
- Oja, som bara den!
- Ja, trordet
- Ja, olyckligt kär
- Vet inte
- Nej

Hur många barn vill du ha?
- Palla barn
- 1
- 2-3
- 4-5
- Över 5
- Vet inte

Hur tycker du att denna lista var?
- Bäst (not)
- Rolig
- Annorlunda
- Tråkig
- Ingen kommentar

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback