Slarvmaja!! = jag

Asså jag glömmer bort hela tin att jag har nått som kallas blogg, det är jätte irreterande!
Det har inte hänt så mkt sen senast jag skrev. elr joo jag va i Mocke i fredas och träffa alla goá personer där =) Jag saknar dom för jämnan just nu! ibland ångrar jag att jag flytta... Men d va lika kul som alltid att träffa alla!
Har inte varit i skolan idag.. e sjuk =( Har verkligen haft jätte tråkigt idag! Har fått ny data så jag har typ bara msn och internät på den, har inte hunnit installera nå mer. Jag fick även en betydligt mkt mindre skärm än den jag hade förut, och bättre högtalare och feeetaste bas lådan! =D tack papi! =)

orkar inte skriva mer nu för tillfället.. men nu j** ska jag ta tag i skrivandet! men hade bra alla läsare! =) puss hej

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback