Ge mig?



Jag är gaaaaaalet sugen på att ta hål i läppen, men tyvärr så måste man ju ha med sig sin målsman och tror ni jag får för mina päron? Nej självklart inte! Suck, vill ha hål i läppen mer än nått annat! Men va gör man? Jag kan ju alltid försöka övertala dom eller tjata mig till det, men jag tror inte det kommer funka för det ändå dom säger om hål i läppen är "du förstör tänderna!". IN MY AS att man gör! En sak att ha i tungan, för tar man i den blir det ju lätt att man håller på med den mot tänderna, men liksom.. läppen liggen ju still? Jävla stramisar asså....

Lämna din åsikt
Postat av: terry

ja vet ställen du kan få ta utan målsman, de kan vi ordna på ett kick linda! ;)

duvet, terry kan allt!

2009-01-01 @ 04:02:26
Postat av: Linda

ja bus-terry vet ju allt sånt där busigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback