Hatar soffor

Vaknade upp i Olivias nya soffa imorse, vilket inte var tänkt..
Igår kom hon hem till mig och vi käkade mysig middag med Papi och chillade lite framför datorn och tvn. Sen blev vi uttråkade så vi åkte till alvik och mötte Wagi och va ute med han lite, sen drog vi tillbaka till Ekerö. När vi kom hem till Olivia slängde vi oss hennes soffor med chips och dipp, jag åt chipsen och Olivia åt dippen typ. Haha! Hon tar världens största klump med dipp på varje chips så dippen tar slut på 1 minut. Fattar inte hur fan hon kan äta upp det så fort, och då finns det ändå skiiiit mkt chips kvar. Haha hon är weardo <3
Vi råkade somna i soffan och jag sover aldrig bra i soffor så jag vaknade med världens nackont, kunde typ inte vrida huvudet. Men sen hitta jag ett bättre sätt att sova på, så jag somnade om och vi gick upp för ca 2 timmar sen.

Nu ska jag kila över till Ica, för pappa är där och handlar så då ska jag åka med han hem för jag orkar verkligen inte med att åka buss just nu. Tar liksom 15 minuter extra, ganska onödigt känner jag.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback