julia är juvlig

Inte träffat min underbara Julia på hur länge som helst, eller jo.. i skolan och så men det var ett bra tag sen som vi hittade på nått bara hon och jag. Så igår tog vi tag i oss själva, jag och hon drog in till stan och kikade lite på rean. Julia hade lovat sig själv att hon inte skulle spendera så mycket pengar eftersom hon sparar till en system kamera. Jag därimot handlade lite grejer, fast jag var otroligt ekonomisk måste jag säga.
Köpte en jätte fin tunika som jag kanske ska ha på nyår.. det återstår att se, en liten kalender över 2009 som jag var i stort behov av, en ganska stor aik flagga som var rena inpuls köpet, och så käkade jag och Julia lunch på donken. Allt detta gick på ynka 300! Jag är otroligt stolt, brukar aldrig få så mycket utan pengarna. Har tyvär inte hunnit ta några bilder på tröjan, och jag hinner nog inte ikväll heller.

Imorgon blir det att jobba på morgonen, slutar redan vid 12 tiden så då ska jag och pappa åka in och köpa system kamera åt mig, YIIIPPPIE! Äntligen!!! Sen bär det av till mamma, ska vara hos henne till på söndag.
Ska passa på och träffa massa gamla kompisar då, ska bli mys! Min underbara vän Knabe som flyttat till Skåne ska jag oxå träffa, guuuuud va jag har längtat! Har saknat dig som bara fan vännen <3

Nu ska jag gå och börja fixa lite middag till mig och pappa, på dagens meny står ungs stekta potatis klyftor och lax med någon god sås.

Lämna din åsikt
Postat av: Olivia

GRYM design du fixat brushan :D! Speciellt headern. Har du gjort det själv?

Postat av: Linda

thanks broe :) <3 jappjapp gjort alltihopa själv :)

2008-12-28 @ 21:13:31
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback