Give me some sleep

Nu sitter jag här.. ska egentligen upp om ca 3 och ½ timme. Min planering blev inte rikigt som jag hade tänkt mig, Jag hade ju planerat att jag skulle gå och lägga mig runt 9-10 men jag kunde inte somna och jag försökte verkligen, jag låg till 12 och vred och vände mig. Sen gav jag upp så jag gick upp till papi och kolla klart på en film han såg på sen gick jag och satte mig här. Så nu har jag gjort en stoor ändrig i planeringen, nu ska jag vara uppe tills jag ska bärja fixa mig och sen åka till tåget och så får jag sova på tåget helt enkelt. jag kommer vara död imorn men aja, jag har inte så mycket annat att välja på. För om jag går och lägger mig nu så kommer jag försova mig imorn och missa tåget, och det blir verkligen INTE bra.

Lämna din åsikt
Postat av: Vanessa

läs min blogg!

Postat av: denise

haha såklart man är :D

2008-07-09 @ 19:38:02
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback