Happiiiie

Nu ska jag gå och äta papis goda lasagne, sen ska jag packa och sen ska jag gå och sova. Himla kul det lät? naajh. Nej men det är nämligen såhär, jag ska upp vid halv 5 imorn och packa det sista sen ska jag till ett tåg som ska ta mig upp till Mora. Jag ska nämligen upp och hälsa på min absolut bästa kompis Sara =) så det blir att åka tåg imorn i ca 4 timmar, skoooooojj! Nej men det är det verkligen värt! =) Men det kommer nog inte bli så mycke bloggande för jag kommer nog inte ha så mycket tid till att vara inne på datan, men vi får se hur det blir.. Jag kommer iallafall hem på onsdag, tid är inte riktigt bestämmt ännu men det visar sig. Nu ska jag gå och äta. Ni får alla ha det super bra och ta hand om er! =)

Lämna din åsikt
Postat av: Emelie

Hejsan, jättefin blogg! Rolig att läsa.



Va med i min tävling och vinn en klocka ifrån Regal! Allt du behöver göra är att skicka in en sommarbild. Så är du med i min tävling!

Hoppas på ett bidrag ifrån dig!!

MVH Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback