IM BACK!

Hej allihopa! Nu är jag hemma igen! Eller jag kom hem igår men va alldeles för trött för att orka skriva. Jag har haft super kul i Mora den här veckan! Kan ju bara säga att det här kommer jag inte glömma på ett bra tag! =)
Såhär såg veckan ut:
Måndag: Mitt tåg till Mora gick kl 07.44 och jag va lite virrig för att jag va så himla trött så bra som jag är så satt jag och vänta på tåget på fel perrong men efter ett tag börja jag undra *vart är tåget egentligen? det borde stå inne vid den här tiden!* Så då gick jag bort till tavlan där det står vartifrån alla tåg går ifrån och då såg jag att det va fel perrong jag stått på, men jag hann iallafall till rätt perrong innan tåget gick. Efter ca 4 timmars tåg åkande så va jag äntligen framme, Sara och Micke kom och hämta mig i hans finfina epa =) Han skjutsa upp oss till stan och jag och Sara gick på kaffestugan och fika, latte och nån sån där choklad kaka MUMS! Sen drog vi oss hem till hennes farmor och hälsa på henne och lämnade våra grejjor hos henne sen blev det stan igen, så då gick vi runt där och kolla i affärer och så, sen blev det farmor igen, men denna gång blev det att vi fika där också =) Cooooffiiie! <3 Det blev att åka 4 bussen hem till Sara där vi åt lite mat och så, sen satte vi oss vid datan och försökte ragga lite folk till Kajen. Och när vi nått tag i några som skulle komma så kolla vi när bussen gick, och såklaart så skulle den gå om typ 15 min, så det va ju bara att hurry hurry! För dum som jag är så tog jag bort allt smink när jag kom hem till Sara, så det blev snabb sminkning.se! Vi hann iallafall med bussen och tog oss hem till Micke där vi fixa klart oss, sen tog vi epan in till Kajen. Knabe va där och ni skulle sett han när han såg mig med brunt hår! Haha fyfan vilket roligt ansikts uttryck han fick! Ja å så va vi där till ca halv 2 då tog vi och åkte lite bil och så bestämde vi oss för att åka förbi Sara och hämta handdukar till alla för vi skulle bada! =D Men bra som vi är så råka vi väcka hennes föräldrar så jag och Sara fick inte gå nånstans utan va tvugna att stanna hemma, men det hörde ju inte vi ;) Så vi sa till killarna att vänta på oss borta på en bro som är i närheten, så vi vänta tills hennes föräldrar skulle somna om sen så smög vi ut och ringde pojkarna. Sen drog vi till Orsa och bada! Haha eller jag och Kalle bada, alla andra va riktiga fjollor och bangade! Sen blev det att åka massa bil hit ooch dit sen kom vi hem tillslut, hur mycke klockan va då har jag ingen aning om =P

Tisdag:
Knabe, Matsson, Micke, Putte, Jimmy, Kalle och Tobbe kom hem till Sara och va sociala med oss och chill kröka :) de va skit trevligt!

Onsdag:
Eftersom Sara skulle jobba idag,torsdag och fredag så flytta jag hem till Knabe, för jag kunde inte bo hos henne när hon jobba. Så på morgonen så åkte jag med Sara till hennes jobb sen så drog jag mig hem till Knabe med all packning och väckte han =) Sen sov både han och jag lite till sen åkte vi in till stan när Sara hade slutat, Knabe skulle träna så jag,Sara och Micke åkte ner till Glassbaren och åt glass, de va mysipys! =) Sen så va Knabe inte klar när vi ätit upp så då drog jag, Sara och Micke hem till Micke och börja sätta i rosa porr ludd i hans epa! =D skit snyggt blev det! Sen kom Knabe och hämta mig och vi drog hem till han och käka. På kvällen blev det att dra till orsa på orsa yran en sväng sen åkte vi tillbaka till Mora och åkte runt där lite, sen fick vi för oss att åka en sväng till Våmhus och bra som vi är så fick vi soppa torsk i mitten av Bonäs och vi tog oss IGENSTANS! och alla jävla bilar åkte förfan bara förbi även fast vi hade varnings triangeln ute, kärring jävlar! =@ *ursäkta uttrycket* Men efter ca 4 timmar så fick vi tag på lite bensin så vi tog oss till mora, där vi fick bensin stop IGEN! xD haha MEN KUL HADE VI! =D Vi kom väll tillslut hem vid halv 7-7 =P 

Torsdag:
Vart inte mkt åkande på torsdagen för Matssons bil va tjaaasig =( så pojkarna höll på och mecka med den och sen när dom fixat den börja dom med att koppla in en skit stor bas låda, eftersom jag inte kan nånting om bilar så fatta jag ingenting av vad dom höll på med men det va bara trevligt att va med och va lite social! =) Putte försökte lära mig va lite grejjer som låg i värktygs lådan hette, men jag tror jag glömt alltihopa nu xD förlåt putte =P MEN KUL HADE VI! =D haha

Fredag:
 Fredagen blev att sova och ta igen alla krafter man gjort av med under veckan. Vid 2 ungefär så åkte jag och Knabe in till stan och skulle fixa lite grejer och så skulle jag med till tåget. Vid tåget så kom Sara och va söt och sa hejdå och lite senare kom även Micke med epan, och hans ord gjorde mig glad! *Jag kom faktist hit bara för få säga hejdå till dig* =) <3 Sen blev det att åka tåg i ytterligare 4 timmar. Men det gick faktist ganska fort den här gången. Dessutom va jag bra och fick åka i 1 klass! ;D

OM NI VILL SE BILDER FRÅN VECKAN SOM VARIT PÅ GÅ IN
HÄR

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback