Ny vaken

Ja då sitter man här igen, ny vaken och grejer. Vet inte exakt när jag somna igår, jag satt och kolla på massa kurser i photo shop som papi fixat åt mig, men ingen klarar ju att va uppe hur länge som helst så till slut blev det att jag satt och nickade till och höll på att somna, så då bara stängde jag ner allt på datan och gick och la mig i sängen som kändes underbart skön att lägga sig i.
Imorse kom pappa, som vanligt, och väckte mig. Morgontrött som jag är så fräste jag väll lite ord åt honom för jag vaknade senare och bara hade ett litet minne av att han väckt mig och jag låg där och fundera på vad det va som gjort att han inte tvingat mig att gå upp, så jag fråga och möttes av svaret *du är ju så jävla morgontrött så du sa massa ksit och då vart jag sur och lät dig va* Haha wopps! (A)
Nu kommer snart Julia hit, WIIIE! Jag har inte träffat henne sen skolan slutade! Den dissaren har varit borta i spanien och konfa läger och en massa sånt så hon har inte varit hemma ett skit! :( Men nu är hon hemma ett tag innan hon åker bort igen, så nu ska jag kidnappa henne! =)

Lämna din åsikt
Postat av: Lovisa

Okej. Hoppas du har haft en bra dag och att du får en bra kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback