slappo

Idag har jag inte gjort speciellt mycket om man säger så. Pappa kom först och väckte mig, som jag skrev i tidigare inlägg att jag nästan va säker på att han skulle göra, sen böev det att bre några mackor och knata ner till båten. Jag och pappa hade tänkt att vi, eller jag rättare sagt, skulle åka ring efter båten idag, men så blev inte fallet. Utan vi åkte bort och la oss med båten mellan en ö och fastlandet eftersom det va vindstilla där, sen tog vi fram mackorna och hade en liten, ja vad kan man kalla det? piknik ungefär =) super mysigt verkligen. Det va ett tag sen jag och pappa hittade på nått sånt där tillsammans, lite far och dotter tid liksom. Så vi satt där i ungefär 2 timmar och bara slappa och sola, sen kom det massa äckliga moln och vi kände att det va tid att dra sig hemåt. Så jag kom hem för bara ett litet tag sen så nu ska vi väll ta och göra lite mat, tror vi ska satsa på att grilla kyckling, yummii!

Lämna din åsikt
Postat av: bea

svar: Fjordingar är goa dom. :) Denna är väldigt snäll och är inte så stark heller . :) Min moster rider fjordingen och jag rider russet. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback