tråååkiigt

Igår hade jag suuuper mysigt verkligen! Jag och Aislinn följde med hela släckten in till stan och gick på bio och kolla mamma mia, den va inte så dålig som jag trodde den skulle va faktist.. vilket jag blev glad för. haha. Sen åkte vi allihopa till Helenas krog som ligger typ vid kungsholmen och käka där, och shit vad god maten va! Inga små portioner heller, en tallrik hade typ räckt till 3 personer! =O Sen blev det film med Ais och Kelvin när jag kom hem =) Ja det blev en snabbt inlägg om igår.. nu måste jag kila för jag och pappa ska ner till båten och fixa lite med den, vi hörs senare ikväll! =)

Nån mer som varit på Helenas krog? Och isåfall.. va tyckte ni om maten där? =)

Lämna din åsikt
Postat av: BLONDINA

sv: haha tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback