Utmaningen

Jag blev utmanad av Bea

Regler:
-Beskriv först reglerna 
-Svara på alla frågor 
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Träna
♦ Städa rummet
♦ Rensa alla lådor i källaren
♦ Ge designen ett försök
♦ Inte sova bort dagen (det kmr ju gå bra när jag sitter här 3 på natten)

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Jag vet inte riktigt, jag va fem då! =P

Ställen du bott på?
Enköping ( 3 olika ställen)
Mockfjärd
Borlänge
Söder
Ekerö (2 ställen)


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Åka utomlands
♦ Köpa en stooor båt åt mig och pappa!
♦ Köpa ett skit stort huuus!
ge massa penagr till fattiga familjer
♦ ge massa pengar till mina nära!


Personer du vill veta mer om

Sojung , Julia , Ina

Lämna din åsikt
Postat av: Sojung

sv: hihi tack men jag har nyss gjort en sån där;)

Postat av: ina

Gjorde den där häromveckan :P

2008-07-01 @ 10:49:25
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Yee =D

2008-07-01 @ 15:07:39
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback