Den stora helgen!

Sitter här nyvaken och ny duschad, finns det nått som är skönare än att duscha när man precis vaknat? nej jag tror faktist inte det! Nu har äntligen helgen jag längtat till kommit! Jag ska in till stan och möta Sara vid hennes tåg, och seen.. då ska vi dra på dans läger!! =D Vi ska bo i stugor och dansa heela dagarna! shiiit va kul det kommer bli! Men aa, så då vet ni varför det inte kommer bli något bloggande nu i helgen, för jag tror inte dom har datorer i stugorna. Haha. Och även fast dom hade det så skulle jag inte haft tid, vi kommer liksom ha aktiviteter exakt heela tiden. Men jag tror det kommer bli en sån där helg man aldrig glömmer! =)
Nej nu måste jag pysa och packa alla mina grejer som jag ska ha med mig. Ha en underbar helg allihopa! :) <3

Lämna din åsikt
Postat av: julia.

aw, det är underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback