fy skäms Linda!

blivit väldigt dålig uppdatering senaste dagarna.. det är pga att jag sov hos sötnosen Andreas från Onsdag till Fredag och Fredagen behöver vi inte snacka om.. eller jag va bjuden på resturang av några släcktingar som tack för att jag hjälpt dem med flytten, dom har flyttat in i huset brevid oss och det är pappas farbror Haha rätt komiskt. Det va skiiit god mat på resturangen först åt vi nån jääätte god lax bit till förrätt och sen blev det nån jätte god fisk gryta och sen blev det efterrätt, snacka om att jag va mätt! Men alla va mätta och glada och vi hade det jätte trevligt, sen resten av fredagen behöver vi inte snacka om..
Ikväll va jag hos några grannar på lite grill party, skit mysiigt! Deras son va jätte speedad så jag fick honom att lugna ner sig lite genom att lära mig hur man spelar super mario på nitendo advanced.. fattar inte att en sån liten unge kan så mkt som han gör, asså han kommer typ få nobelpris för att han uppfunnit nått och sen kommer han antagligen spela fotboll i spanska ligan och tjäna hur mycket pengar som helst för han är en jävel på fotboll kan jag ju bara säga! Ett riktigt energi knippe! Haha han är så rolig oxå, för på midsommar när vi spela fotboll och det börja regna så peka han på min tröja och sa till mig * den kommer bli genomskinlig!* Haha asså han är typ 8, jag bah =O. Men shit va jag skratta!
Har förövrigt hittat en kontakt som kan fixa en en moppe till mig för ett ganska bra pris, jag är glad! Eftersom jag blev av med både sommar jobbet i barcelona och det i Irland så vet jag inte riktigt vart jag ska få pengar ifrån til len moppe men det går nog att be min snälla papi om lite penga hjälp =)


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback