midsommar

Pappa kom och väckte mig halv 11 igår och påminde mig att vi skulle över till några grannar och äta lunch där vilket jag helt hade glömt, så det blev att hoppa upp från sängen fort som bara den och slänga på sig lite smink och kläder. När vi hade käkat och några snappsar åkt ner begav vi oss ner till midsommar stången där det va fullt med folk, både vuxna och barn. Det var några från vårt område som höll i det iår så jag blev tillfrågad om jag kunde hjälpa till och sälja lotter, och visst kunde jag det, alltid kul att hjälpa till ! =) Så det blev att knata runt där och folk köpte lotter som bara den! Jag tror jag sålde slut på 3 lott ringar! och dom va stora må jag säga! Jag tror inte jag bara pratar för mig själv när jag säger att midsommar är nog den mysigaste tidpunkten på året, för då är alla så glada och trevliga och man får träffa alla grannar och alla sommar gäster som man inte känner, och man kan få så himla många nya kompisar som bor i närheten! Så himla kul verkligen! =) Lite senare när lott dragningen hade varit och alla började gå hemåt så drog vi ihop några och spelade fotboll, men såklart så börjar det regna! suck! Men vi fortsatte spela ändå, jag hade vekligen jääätte roligt! =) Sen blev det att gå hem och byta till torra kläder, för jag skulle till en granne på party och då kan man ju inte komma helt genom våt. Resten av kvällen blev väll ganska lyckad, kul hade jag iallafall! Jag åkte hem rätt tidigt, men jag somna inte förens vid 4 typ. Och det va pga att jag pratade i telefon med Andreas och Philip. Tack grabbar för att ni finns! det va så sjukt skönt att få snacka ut med er! Kärlek till er!
Ikväll kommer dom nog hit och vi ska typ ha vääärsta chill kvällen och bara kolla film och slappa, sen blir det nog att dom sover här.. men inget är bestämt än. Nu ska jag ta och gå och hoppa in i en dusch, blev på sånt sjukt dusch humör! Haha


Lämna din åsikt
Postat av: julia.

hej!



just nu auktionerar jag ut vintage kläder och skor på tradera, var för inte ta sig en kik?



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=sally888



lycka till!

2008-06-21 @ 14:27:32
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback