omvänt dygn

Ja då sitter man här trött som bara den och ser helt förstörd ut. Philip och Andreas blev att sova här igår, vi hade riiiktigt trevligt! Först kolla vi fotboll och sen blev det en jävla massa filmer under kvällen, jag tror vi till slut somna vid 6 tiden. Och jag har inte sovit ett skit i natt kan jag ju bara säga! För det första va det svin varmt i mitt rum även fast vi hade fönstret öppet och sen låg Philip på golvet och snarkade, och jag vaknar för minsta små sak verkligen så det blev ju inte bättre av att Andreas inte kunde ligga still i sängen utan låg och vred och vände sig. Så ni förstår nog hur tröööött jag är! Det känns som om jag går på tomgång! Haha
Nu ska jag nog ta och kolla om vi har någon mat man kan äta, sen blir det nog att lägga sig framför tvn och bara chilla gaaalet! =)

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback