Snabbis

Det får bli ett kort inlägg nu för jag är oerhört stressad! vilket gör att det nog blir årets tråkigaste inlägg att läsa.. men jag känner för att blogga lite så ni får stå ut.
Jag har precis slängt på lite mat på spisen, tidig middag.. i knoow. men jag ska iväg snart så jag måste få i mig nån mat.. Jag och tjejerna i klassen va hemma hos Hanna efter skolan idag för vi slutade vid 11, vi åt tårta och firade hanna som blivit byxmyndig *ooh* och sen körde vi dans matta, första gången för mig! Det gick väll inte sådär jäätte bra för mig direkt.. jag hade helt sjukt ont i ryggen sen allt brädåkande igår och jag har gått som en pinne idag, då kan ni nog gissa hur det gick att dansa! Haha men sen bestämde vi iallafall att alla vi tjejer ska sova hos Hanna idag, antagligen tälta, eftersom det inte blev något med hela klassen även fast vi egentligen skulle ha klassens dag idag.
Nej nu måste jag springa! Ni får alla ha en bra kväll !! :) <3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback