och så va de det här med rubriker..

Nån mer än jag som har det svårt att komma på rubriker? Tycker fan det är skit svårt! =O
Iallafall.. jag är fortfarande sjuk, men det börjar bli bättre nu iallafall, skönt det! Jag hatar verkligen att va sjuk! Man kan inte ut och springa, inte träffa kompisar och verkligen inte dansa! =(
Påtal om nått helt annat.. tror jag ska sluta kolla på lost. Det har blivit jätte konstigt och jag hänger verkligen inte med och fattar inte ett skit av det! Dom har ju typ gjort om den här sesongen så att man ser fram i framtiden till skillnad från förut när man såg tillbaka i tiden och man fick veta hur alla hade hamnat på just det planet som krashade, då fattade man MYCKE mer, nu sitter man som en fågelholk och fattar nada! Väldigt irriterande tycker jag.. nån som håller med? Elr nån som fattar den här sesongen och kan förklara?


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback