slappo

Det har varit en riktigt slapp dag idag. Va i skolan som gick ovanligt fort.. sen satt jag ute i solen ett tag med Jenn, Emma, Yessi, Tuvsen och Steff, senare när ja kom hem gick jag ut och la mig i bikini i solen och stekte. Och nu sitter jag här.. Det är så sjukt nice att sommaren börjar visa sig nu! I helgen blir det nog första vind surfingen för i år tror jag! WIIE!! Alla som inte har provat på att vind surfa borde göra det, det är hur underbart som helst! Då för tillfället när man står där på brädan känns det som om det bara är du vattnet och vinden i ditt hår som existerar på hela jorden, helt underbart verkligen!
Bara för att jag kom och tänka så mycket på vindsurfing nu så tar jag och slänger in en bild =)


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback