Äntligen IDAG

Ska snart kila iväg till bussen och bege mig till skolan. 2 lektioner sen blir det att börja den långa resan mot Jönköping. Det kommer vara som att åka dit regnbågen rör marken, jag kommer hitta en skatt vid resans mål. Haha herregud va fjantig jag är!
Nej men det ska bli skit kul verkligen! Jag har verkligen längtat så jävla mycket! Och självklart, när man har en sak i slutet av veckan som man verkligen ser fram emot så tar 1 enda vecka ca 3 år. Någon har tryckt på slowmotion, kan nån slå den och trrycka på play istället tack?
Nej nu har jag suttit här alldeles för länge, måste borsta tänderna oxå.. shit! Nu blir det att springa som bara den till bussen.

Jag skriver nog ikväll när jag kommit hem, ni kanske får se en till bild på bebbis då oxå om ni har tur.
Ha det bra !


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback