Worlds finest

Som ni vet så åkte jag till Jönköping och kolla på valpen. Och jag kan ju bara säga att så fort jag såg han så var jag helt såld, så sjuuuukt söööt! Sötare än på bilderna tillåmed, förstår ni då hur döt han är eller? När dom släppte ur han ur deras lilla inhägning så sprang han med full fart fram till oss och var super glad. Mamma och jag tittade på varandra och bytte blickar som sa " han ska med oss hem!". Det var inge snack om den saken, mamma var lika såld som jag var!
Han var lite orolig i börjam mär vi satte oss i bilen men efter ett tag började han slappna av och resten av resan gick super bra, han sov hela vägen, jag med om jag ska vara ärlig haha. Så det blev att sitta med en underbart söt gosig valp i knät i 5 timmar. Jag var happy face!
Kom hem vid 1 och var inte speciellt pigg, drf jag inte bloggade igår och berätta hur det gick.
Det var påtal om nått helt annan en människa igår som gjorde mig glad och på bra humör; Terry. Hon följde med mig in till stan innan mitt tåg gick och vi satte oss och fikade och prata en massa. Skit trevligt verkligen, var ett tag sen jag verkligen satte mig ner och bara tog det lugnt och pratade liksom.
Nu började precis valpen gnälla, så det är nog dags att gå ut och rasta honom lite. Just för tillfället heter han hunden eller valpen, haha. Jag har fortfarande inte bestämt vad han ska heta, men det lutar nog åt Cash.

 


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback