Alvedon,tack

Igår blev det inge bloggande pga att jag pluggade som en dåre, endå känns det som om jag inte kom  någon vart i huvetaget.
Idag blev det sov morgon till halv 9, så himla skönt när man är så morgontrött som jag är.Så först på schemat stod EVA pass och jag gjorde mitt engelska prov som jag skulle ha gjort för typ 3 veckor sen, det gick faktist ganska bra för att vara jag 68/90 dvs G plus/Vg minus =) Sen hade vi hål timme på spanskan så då hade vi rast i 2 timmar och då sa dom att vi fick skippa sista lektionen. Nödvändigt att ens åka till skolan för min del? En lektion liksom, fett onödigt! Jag får fett damp!
Nu blir det att börja plugga till mitt andra engelska prov jag har den här veckan och sen har jag även ett so prov. Nån som är bra på ekonomiska kretslottet och allt sånt där får den gärna höra av sig, för de är de vi har prov på i SOn men jag fattar typ naaada av de där.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback