Ännu en gång

Shit vad praktiken suger musten ur mig! Är skit trött varje dag när jag kommer hem. Man kan väll förklara min praktik såhär; spring,spring, spring och spring igen. Dessutom onödigt att inte ha lagret med alla ingredienser på samma våning som köket tycker jag ifall om någon ville veta! Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon, de blir att göra baguetter åt 90 pers då.. kuuul! -.- Nattii! 

Peace 

Lämna din åsikt
Postat av: Anonym

orka klaga, du skulle bara veta hur det är i riktiga restauranglivet. det du får göra är ingenting mot det

2008-10-16 @ 14:45:11
Postat av: Linda

1. moget att våga skriva va du heter ! :)

2. hur vet du ens vad jag får göra på min praktik? jag har inte ens skrivit de i bloggen

Postat av: Sandra Eriksson

1. så de är mitt namn.

2. "Är skit trött varje dag när jag kommer hem. Man kan väll förklara min praktik såhär; spring,spring, spring och spring igen. Dessutom onödigt att inte ha lagret med alla ingredienser på samma våning som köket tycker jag ifall om någon ville veta! Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon, de blir att göra baguetter åt 90 pers då.. "



Så det är de du får göra och säkert all annan skit som praktikanter gör. hacka sallad och diverse. har jag rätt?



Dessutom så kan jag lova dig att allt är så mycket värre i riktiga restaurang världen. att du ens tycker lite synd om dig är ju fan sorgligt. bli inte kock för guds skull!

2008-10-17 @ 13:04:10
Postat av: Linda

du verkar verkigen störa dig på vad jag skriver i min blogg. Isåfall, vrf lägger du ens din värdefulla tid på att läsa den? ingen som tvingar dig eller hur? Då behöver du inte klaga på vad jag skriver heller! :)

2008-10-17 @ 17:53:05
URL: http://liiwnda.blogg.se/
Postat av: Sandra Eriksson

Jag stör mig som fan på vad du skriver!!! varför ens praktisera på ett bra hotell om du ändå bara klagar?

jag har läst din blogg länge men förut verkade du som en smart tjej och nu verkar du bara vara en brud som vill få allt serverat på silverfat. bortskämda fan!

du vill ju att fler personer ska läsa din blogg så du kanske inte ska klaga, eller?

2008-10-18 @ 01:57:15
Postat av: Linda

okej men vrf läsa min blogg isåfall? jag klagar inte bara, jag tycker dom är skit trevliga och skit bra service, bara de att jag har jävligt mkt problem med min rygg och jag får lätt ont i den, speciellt av att springa upp och ner för trappor.

Haha bara få allt serverat på silverfat? ojojoj det märks att du inte vet ett skit om mitt liv.

ja de är klart jag vill att folk ska läsa min blogg men jag klaga i 1 inlägg, är de verkligen något att hetsa upp sig för? :S

2008-10-18 @ 15:54:02
URL: http://liiwnda.blogg.se/
Postat av: Sandra Eriksson

om du vet att du har problem med ryggen kanske du borde ha tänkt på det innan du valde praktikplats? eftersom restautang är väldigt fysiskt krävande-det visste du väl?

2008-10-18 @ 23:06:44
Postat av: Linda

jag ville testa och kolla om min rygg pallade, vilket den tydligen inte gjorde

2008-10-18 @ 23:38:00
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback