Disco för 6or

Sitter här och försöker hitta musik som vi kan ha på discot som vår klass ska ha ikväll för alla 6or. Men vad lyssnar dagens 6or på för musik? Eftersom jag inte har en aning så sitter jag och lägger över typ all musik jag har på min stationera *stavning* dator till min laptop för vi ska använda den istället för att bränna massa skivor och så, men shit vad lång tid det tar!
Och imorgon ska jag lämna in låne glasögonen och jag har fortfarande inte bestämt mig vilka jag ska ha, de är ju bra? Usch vad jag hatar att ha besluts ångest! Men det lutar sig mest åt att jag tar Gucci glasögonen, för jag tycker dom sitter bäst på mig. Visst Prada glasögonen är lite geeky vilket jag tycker är jävligt ballt men de känns inte som dom passar lika bra på mig som Gucci gör. Men aa, jag har ju till imorgon att bestämma mig.
Nej nu kan jag inte sitta och skriva mer, nu måste jag koncentrera mig till 100 på disco låtarna.


Peace


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback