Happy face

Bästa morgonen på länge!
Mamma kom in och sa att jag hade 15 minuter på mig att klä på mig, och jag var lika sur som jag alltid är när jag blir väckt på morgonen, men så tittade jag ut.. OCH DET VAR FULLT MED SNÖ ÖVERALLLT!!!! =DDD Jag skrek till mamma " wtf de är förfan snööö ute!!!", då titta hon på mig som om jag kom från en annan planet eller nått, haha! Slängde på mig kläderna och gick ut för att känna på årets första snö, åååååh va jag har längtat! Det är typ 3-5 dm snö ute!
Så nu blir det fram med skidorna och jag funderar faktist att köpa ett sånt där sesongs kort i Romme alpin, för då kan jag åka dit och åka hur mkt jag vill när jag är hos mamma. 
 
Nu ska jag gå och slänga i mig lite frukost sen ska jag ut och ta massa vinter bilder och plugga.


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback