Hospital next

Ska åka till sjukhuset om typ 1 timme. Papi ringde till nått ställe idag, eller typ i morse och berätta för dom hur det låg till med mig. Dom bokade in oss vid 7, snacka om att denna dag har gått sakta. Man vill ju liksom bara få veta vad det är för fel på en och få en medicin så man slipper ha så fruktansvärt ont att man knappt kan dricka. Men nu börjar vi närma oss iallafall. Ska göra nån god mat till papi innan som tack för att han ställer upp så mycket som han gör. Jag har liksom legat deckad i soffan hela helgen och han har kommit typ varje kvart och frågat om jag behöver nått. Tack för all hjälp pappa!
Nej jag måste gå och fixa käka åt han nu. Skriver kanske när jag kommer hem, beror på hur mycket klockan är och hur jag mår. Om dom kommer bli tvugna att ta blod prov så kommer jag nog inte må så bra, eftersom jag är så fruktansvärt rädd för sprutor, förra gången jag var på sjukhus så vare en tjej som stack mig ca 7 ggr och sen såg hon väll att jag började bli svim färdig så då frågade hon mig om jag var rädd för sprutor, jag behövde bara titta på henne så förstod hon, så då gick hon och hämta en äldre "kvinna" och hon hitta en på första sticket. Så mjaaa, jag ser ju inte riktigt emot detta sjukhus besök, men i får hoppas att det inte blir några nålar utan bara goda nyheter och kanske något smärtlindrande!


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback