Ingen skola för min del

Idag kom pappa och väckte mig för jag hade råkat försova mig lite, som vanligt. Men jag vaknade inte med en skön utvilad känsla i kroppen, tvärt om. Det var ett helvete att bara kliva ur sängen, sen skulle jag dessutom gå upp för trappen, det var inget som jag skulle vilja vara med om varje dag om jag säger så. Men så det blev att vara hemma från skolan idag, och kanske var det lite positivt också för då hinner jag plugga mer till alla prov jag har den här veckan och dessutom hinner jag göra alla läs loggar som jag ligger efter med. Åh nej! Jag kom precis på att jag ligger även efter med en massa inlämnings grejer i so. Usch vad jobbigt! 
Aa som jag har förklarat nu så har jag väldigt mycket att göra, så nu har jag inte tid att sitta här längre. 


peace

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback