INSAAAINE!

Denna natt bestod av; hostningar utan luft, inte kunna svälja ens vatten, huvudvärk som om nån slagit en i huvudet med en hammare, kall svettades så min säng va helt blöt vid uppvakning. Och ojojoj jag känner verkligen av det idag, helt sluuuut! usch hatar verkligen att vara sjuk, eller ja.. vem gör inte det liksom?
Eftersom inga läkare jobbar idag så jag kan inte få någon pencilin så får min medicin bli att sitta och kolla dans videos på Youtube, exakt lika effektivt ;)
Ni mååste bara kolla in den här dans gruppen! Dom heter Prepix och är *enligt mig* en av de bästa dans grupperna i hela världen! Tyvärr så tror jag att det kan vara så att dom som inte dansar kanske inte riktigt inser hur grymma dom är.
För er som inte riktigt förstår så ska jag förklara. Prepix gör så himla många små och hårda rörelser och samtidigt gör dom alla dom här små och detaljrika hårda rörelserna med ett samspel som heter DUGA! Asså det går knappt att föklara. Men jag slänger in en video med dom och trooo mig; dom är värda att ni lägger ner litelite av er tid för att kolla på dom!




Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback