Inte alltid lätt

Hostade som bara saataan inatt och imorse när jag gick upp, så det blev ingen praktik för mig idag. Istället blev det att ligga hem och slappa och kolla på alla inspelade filmer som vi hade på boxern.
Vid 3 hade jag ett möte med soc.. det gick väll sådär, sen skulle vi jobba på våra solon på dansen idag så jag övertalade pappa att jag skulle få åka och bara titta, men det skulle jag kanske inte ha gjort.. nu när jag kommit hem och varvat ner lite känner jag att halsen är myyyycke värre. Fan asså! Jag pallar verkligen inte vara sjuk, det skulle ju hända fett mycket grejer den här helgen! Aja det kommer ju fler helger.. Det är inte lätt när det är svårt, som min älskade vän Vikkan brukar säga =)
Nu ska jag gå upp och kolla på hells kitchen med mah papi =)

peace

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback