Skit dator!

Leta inte efter balklänningar på internet säger jag bara! Gick ut på en massa olika sidor, och helt plötsligt när jag går in på en så får jag en varning från mitt virus skydd som säger något om nån trojansk nånting. Så jag ringer pappa så fort jag kan eftersom om nån visste va jag skulle gör så vare han, eftersom han jobbar med datorer. Men självklart så har han aldrig sett just den varningen som jag fått så gissa va han säger?! "Aja du får väll chansa och ta nått, det värsta som kan hända är att det går åt helvete". HALLÅÅÅ JAG VILL KANSKE INTE PAJJA MIN LAPTOP?! Men vi löste det tillslut iallafall, som tur va!

Asså Sadim, du är så jävla dum! Han vet att jag har utegångs förbud och självklart ska han driva om de! Nästa gång jag träffar dig så kommer du åka på en fet smäll, moaahhaha!




Lämna din åsikt
Postat av: Olivia

HAHAHA, go Sadiiiiiiiiiiiim!

Postat av: Linda

Asså tyst olivia! du ska inte uppmuntra han! :O

2008-10-31 @ 19:38:46
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback