Linda med minnet!

Anledningen till att jag inte skrivit i bloggen som jag loovade är för att jag har världens sämsta minne! Det är nämligen så att mamma och hennes sambo är nästan aldrig hemma utan är always ute i lokalerna där dom håller till med sitt företag, så då tycker dom att vi inte har någon anledning till att ha internet hemma eftersom dom gör allt på kontoret i deras lokal. Men så jag har en laptop och har även fått ett sånt där mobil bredband till den av mamma så jag kan ha den på tåg resorna och när jag är hemma hos dom. Men smart som jag är så kommer jag ihåg att packa ner laptopen men såklaaart så glömmer jag det mobila bredbandet! SUCK!
Men jag har ändå haft fullt upp så det är ingen skada skedd.
I fredags så var det tänkt att jag skulle till min kära vän Knabe på fest, men eftersom jag drog på mig en hjärnskakning så kändes inte det som en jätte bra idé, men vi hade ändå sagt att jag skulle upp en sväng och kolla på hans nya lägenhet. Så bebis kom och mötte mig vid tåget och vi drog hem till han och han visa mig lägenheten. Och där uppe var festen redan igång för fulla muggar. Men sen så drog jag, mamma och hennes sambo och käkade på resturang, men när jag satt där tänkte jag bara på hur kul det skulle va och parta lite med Knoobie Boobie eftersom det var ett tag sen vi träffades, så jag bestämde mig för att åka dit ändå. Det var super kul ända tills några fjortisar kom dit och kollade snett på allt och alla. Då vart jag skit sur och jag och en annan tjej skickade ut dom, vilket inte var något problem för Knabe.
Sen igår så var jag med Jonte <3. Han följde med mig och kolla på tapeter till mitt rum först och sen drog vi hem till mig och kolla film och grejer. Myys!
Nu måste jag gå och göra klart en skriv uppgift som skulle vara inne förra veckan. Skriver ikväll när jag kommit hem.

Peace

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback