what if i wanted to break?

Blir ett kort inlägg idag för jag ska gå och sova om bara någon minut, är jätte trött för vi hade 2 timmars dans träning idag och finslipade alla detaljer till Lördag. För er som missat så ska jag och min dans grupp dansa på finalen i innebandy SM i globen. WOHO förövrigt!
Idag har humöret varit upp och ner för jag har både varit otroligt sur och grinig för jag blir så jävla besviken på vissa, nämner inga namn, men samtidigt har jag varit övertrött och när jag är det så blir jag helt speedad och härjar som fan. Så det har varit en riktig ber-o-dal bana idag!

Jag blev föresten Dressprincess idag, hahah fattar inte hur fan jag kunde bli de men jaja tack Millan <3 "bara dom i vår skola som förstår vad dressprincess innebär och orkar inte förklara för er andra, ja jag vet att jag är lat.."

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback