common, lets run around like retards

I fredags var det nollning som sagt. Och FYFAN va kul jag hade! Garvade genom hela skiten! Haha. Vi fick göra en massa knasiga/roliga/störda/pinsamma m.m. grejer, precis så som det ska vara på nollning! Jag blev, utan mitt medgivande, lagkapten för vårat lag och fick en morot fast tejpad med silvertejp i handen (?). Så jag fick gå runt som ett retard på skolan med den i handen. Alla kollade as mkt som att jag va dum i huvudet och det va as kul xD Klassen blev mer pratglada efter nollningen och nu pratar typ alla med alla. Jag tror att det här kommer bli en riktigt rolig klass faktist. Och pluset är att alla verkar lika dumma i huvudet som mig =D  Hade massa mysigt inkladdat blött mjöl i hela håret, det kändes ganska ovärt eftersom jag inte hann duscha efter skolan innan mitt tåg till stockholm gick. Satt på tåget och försökte få ur skiten ur håret, samtidigt som en brittisk kärring satt och glodde på mig. Hon såg ut som att hon skulle döda mig, jag lovar. Kom iallafall in till stan och skulle byta till pendeln mot rotebro, men själv klart så är jag retard och tänker inte på att man måste ha remsa när man åker pendel. Vända sig om och gå och köpa remsa för 110 spänn för pengar jag sparar till annat känns ju värt?! Fan. Men ute i Rotebro mötte pappa iallafall upp mig och vi drog hem till hans nya familj. Keeeekade lite där och stuff, typ även sov. Vaknade på morgonen av att jag kände mig iaktagen, vänder mig om och då ligger min låtsas syster och glor på mig. "IIH!" typ as rädd. Men hon ger mig bara ett glatt leende och vinkar till mig.
Igår kväll drog jag på kräftskiva, wohoo jag som är allergisk. Tummen upp. Men inte fan stoppar det mig, jag äter och är glad ändå! Även fast det kliar sönder på hela halsen och allt.  Men vart inte där så länge utan kila iväg och mötte Elin. Drog hem till mig och prata som faen. Det värt! Azum att få prata av sig lite. Tack Elin för att du alltid finns där för mig! <3
Vaknade nyss och satte mig här. Elin ligget och sover atm. ovärt.
Åker hem idag. Och imorgon äre skola efter riktiga schemat. Det känns skoj att få äntligen få börja med alla media grejjs!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback