är jag 19?

Blev att vara hemma från skolan idag, vaknade och det kändes som om någon stod och slog mitt huvud med två kastrull lock. Men jag bestämde mig ändå att göra ett försök, så jag gick upp gjorde mig lite frukost och slog mig ner och åt framför tvn och kolla på Vakna med The Voice! Slagit mig ner och kollat på tv hade jag kunna göra men äta frukost var inte så bra gjort, fick direkt jäätte ont i magen och tog beslutet att det nog blev att vara hemma idag.
Pappa jobbar hemifrån idag, så det är lite rörelse i huset vilket är mys! Tycker det är så otroligt tråkigt att vara hemma själv, är pappa hemma har man alltid nån att prata med om man känner sig uttråkad.
Vilket jag gör nu!
Jag har suttit sen klockan 10 och jobbat med en uppsats som ska in nästa måndag, ja jag är lika chockad som er! Linda Hedwall har för en gångs skull börjat med en uppsats i ganska bra tid och har inte väntat in till sista minut. Jag känner mig stolt och duktig!
Men nu till the big problem; Jag ska fördjupa mig om det som hände i Pearl Harbor undr 2dra världskriget och jag har hur mycket fakta och information som helst om det, men ändå har jag än så länge bara skrivit rubrik och lagt in en bild när Pearl Harbor bombades... Jag har så himla svårt att komma på hur jag ska börja! Så här är det ALLTID! Men när jag väl kommit på början så flyter resten på jätte bra... suck jag blir så trött på mig själv ibland!
Nån som har något bra tips på mitt problem?


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback