i'll make your head spinn

Ge mig en säng, öron ploppar och en sån där sovmask för ögonen?
Sitter på tåget nu, kom hem vid halv 2 tiden igår.

Kvällen blev total misär, inget blev som planerat! Jag och Olivia skulle på lokalfest, men det sket sig totalt! Så då var vi lite med Tove och en massa, dom försökte dra med mig och Olivia till hallonbergen men eftersom Olivia ville träffa en speciell person så åkte vi till Ekerö, vi gick långt från bussen för att komma dit han var men sen visar det sig att vi inte får komma in? Hmm.... Så där stod vi, i leggings och tunna jackor och, ursäkte uttrycket, frös arslet av oss. Det var ju bara att gå tillbaka hela vägen till busshållsplatsen och kolla om det gick nån buss hem till Olivia som vi kunde ta men gjorde de inte de så skulle vi få gå skit långt. Det gick in buss åt rätt håll, men som tur är så finns det riktigt snälla busschauförer! Han skulle åt andra hållet men sen när han kom till slut stationen skulle han vända och åka tillbaka till buss garaget fast med bussen i "Ej trafik", men eftersom Olivia bor nära garaget så fick vi åkte med till slut stationen och åka med tillbaka. Fan va snäll han var!

Vi kom tillslut till Ekerö centrum och mötte Terry, Nadde och Marcus. Vi umgicks ett tag med dom. Sen när dom skulle dra så vart jag lite lack på Olivia, varför behöver vi inte ta här för det är emellan oss, men så då pallade jag inte utan följde med henne hem en snabbis och packade ihop mina grejer och åkte hem.
Pappa hade somnat i soffan när jag kom hem, hahaha han sov så djupt att han inte ens vakna när jag låste upp dörren och stampla in och ropa hej pappa värsta högt. Och då är hallen precis brevid vardagsrummet. Jag petade på han och han vaknade och kolla på mig som om jag var dum i huvet och jag såg att han tänkte "va fan gör hon hemma?". Hahaha fan va han kommer få tugga för det! Maha! 

Käkade en macka och kolla datan lite sen slängde jag mig i sängen, somnade på en gång! Klockan va typ 2 då. Sen klängde jag mig ur sängen vid 7!! Jag trodde jag skulle dö! Menmen, har man en tid att passa så är det bara att masa sig upp. Jag glömde ta av sminket igår när gick och la mig, och när jag vaknade så var typ allt kvar. Var på väg till toan och skulle ta bort det och göra om, men så slog tanken mig.. fan va onödigt! Men jag skulle ha gjort det.. känns så jävla äckligt att gå runt med smink från gårdagen! Men det är en sån där typisk ide jag får när jag är trött. Idiot -.-


 

Känner verkligen för att sova men jag tror jag ska utnyttja att jag är vaken tidigt och ta vara på tiden och göra min SO fördjupning, den där om Pearl Harbor som jag skrev om här i nått inlägg för någon dag sen.


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback