never get a crunky face

Romme var SKOJJ! Jag hade skit kul på bussen upp även fast jag var trött som en åsna och kände för att bara sova. Vi hade musik och sjöng för fulla halsar, skrattade och böt platser stup i kvarten.
Alla var jätte taggade på att få skidorna de hade hyrt och sen slänga sig ut i backarna.
Jag gjorde bara en ordentlig vurpa, och den förstörde mig tootalt! Hela kroppen värkte när jag reste mig upp, trodde jag hade slagit ihjäl mig, haha. Vicko åkte lite bakom mig och sa att man såg ett stort snömoln och en liten blå prick i det, allså min jacka var blå. Det var typ så det kändes också!
När jag sen åkte till mamma så åkte vi och fixade våra naglar, det satt en flodhäst på mina ögonlock tror jag för det var skit svårt att hålla dom öppna. Åkte hem, övertalade mamma att hon skulle massera min rygg som var totalt död. La mig på massage bänken och somnade efter 5 minuter. Då förstår ni hur trött jag var, haha! Jag har ett svagt minne att jag vaknade till en gång i soffan och sen en gång när jag tog av mig kläderna och skulle hoppa i säng men jag har ingen aning om hur fan jag tog mig till varken soffan eller sängen.

Lördagen tillbringades på IKEA. Köpte en säng, garderob, ett nytt kök och lite små saker till mitt rum.
Åkte hem och käka lite sen skjutsade mamma mig och jag mötte upp Jonte och vi drog på fest, vid halv 1 kände vi för att åka hem, vi fick skjuts av en kompis till Jonte hem till honom. Alltid lika mys att sova hos han. =)

Söndag blev att sova och mysa med JontePonte, sen åke jag hem. Saknar honom redan. Men på lördag blire myyyyyys i stora lass, det är ju faktist alla hjärtans dag ! Får se vad vi hittar på, kanske blir att bara vara hemma och kolla film och mysa eller om det blir resturang. De viiisar sig!

NYHETER!!!
På träningen idag så fick vi reda på att Elit gruppen i street/hiphop ska uppträda på nya varuhuset i Vällingby på söndag vecka 9, jag är så jääävla taggad!! Det ska bli skit roligt! Det är inte bara vi som ska upptäda utan även formationen i disco ska de. Dom är sjukt duktiga!

Nu ska jag kolla klart på Prison Break och sen ska jag sova, åh va skönt med säng! Jag har verkligen insett hur skönt det är att sova!

See yah tomorrow!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback