what's wrong with the world?

Mötte Joppe på kupolen på lördagen, vi gick där ett tag innan det var dags att gå till frisören. Håret blev super bra verkligen, jag kan inte vara mer nöjd! Gillar verkligen färgen och jag tror den kommer bli ännu bättre efter någon tvätt. Efter det blev det kupolen ett tag till med Joppiploppi. Det var super mys, vi har inte umgåts på ett bra tag.. förutom att vi var med samma människor på nyår.
Åkte till Jonte vid 5 tiden, vi hade pratat om att åka och fira en kompis som fyllde 20, men vi hittade ingen skjuts hem så då struntade vi i det och va hemma hos han och kolla film och bara chilla och tog det lugnt.
Idag har gått till att plugga och åka tåg. Rolig dag? Hmm.. naej inte direkt.

Nu ska jag gå och lägga mig, trött som bara den!

IMORGON BÖRJAR DANSEN!!!! WOHOOOOOO! <3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback