fly like a bird

Helgen var myys, iallafall Fredagen! Kom till Borlänge vid 6 tiden, då skjutsade mamma hem mig till Linnea där jag fixade mig. Sen drog jag och Linnea ner på stan och skulle ta bussen till Falun med en massa människor. Det var sjukt kul på bussen, alla sjöng och skrek massa olika fylle ramsor, fan va jag skrattade och sjöng! Vi kom till slut fram till ett kallt Falun! Vi dansade  och hade sjukt kul heeeeela kvällen, TACK TJEJER JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DEN KVÄLLEN!  Mamma kom och hämtade mig vid 20 i 2 ungefär, kom hem ett tag över 2 men somnade först vid 5. Låg i sängen ett lååångt tag och låg och vred och vände mig eftersom det var sjukt många tankar som flög runt i mitt huvud.
På lördagen åkte vi till Nyhammar som ligger mellan Ludvika och Björbo för att hälsa på min morbror och gratta min minsta kusin som fyller 1 på torsdag. Men 10 minuter innan vi var framme var dom tvugna att åka till lasarettet med min kusin Samuel för han var tydligen jätte dålig och eftersom han är så liten och bara en bebis så vart alla jätte oroliga. Men mormor och morfar var hos morbror så jag fick träffa dom ett tag iallafall. På vägen hem släppte mamma av mig i Mockfjärd hemma hos Vikkan, vi fixade oss lite sen började vi dra oss hem till Jens, men när vi nästan var framme så fick vi reda på att han inte var hemma än så vi knatade till Jerusalem och mötte Lina och Simon som också skulle med till Jens. Efter ett tag satt vi iallafall hemma hos Jens. Kom mer och mer folk med tiden, men inget blev som det skulle och jag ville bara åka hem. Ringde mamma redan vid klockan 20 i 11 och hon kom och hämtade mig vid 11 tiden.  Ville stanna längre men samtidigt inte.. Och så blev det ännu en kväll med dålig sömn.
Fredagen blev att hjälpa mamma med hennes valp kurs. Tog även en massa bilder med min valp hos en fotograf, ni får se bilderna sen om dom blev bra.. =P

Var förövrigt i skolan klockan 08.30 då jag trodde vi började vanlig tid, men vi hade volleyboll turnering och hade sovmorgon.. suck typiskt mig!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback