try honesty

Bloggandet blir lite då och då nu när jag inte har min laptop, men det kommer lösa sig när jag får sommarlov för när jag flyttar till min lägenhet "om 2 veckor!" så ska jag få en MacBook av mamsen. YEEY!
Sitter för tillfället och väntar på att pappas nya tjej ska komma hit och hälsa på oss med sina 3 barn, första gången jag träffar dom. Ska jag vara ärlig så är jag lite nervös, för jag har aldrig haft mindre syskon utan bara äldre så det är något nytt för mig. Dom skulle komma vid 1 tiden så dom kommer nopg när som helst. Sen ikväll ska jag och pappa till farmor och farfar, vi är bjudna på middag. Happyface, eftersom min farmor är typ BÄST på att laga mat! Hon misslyckas aldrig! Farmors mamma och pappa kommer oxå, jag börjar bli lite orolig för dom.. dom är typ 82 bast och det märks att dom bara blir äldre och äldre varje gång man träffar dom. Jag vill verkligen inte förlora dom, dom är sjukt underbara! <3
Igår dansade vi "Gravity Dance Crew" på maraton i Stockholm, vi var på sj:s scen som stod precis utanför T-centralen. Det gick super bra och var skit kul! Var en massa som kom fram efteråt och sa att vi var jätte duktiga och det syntes i våra ansiktsuttryck att vi älskar att dansa. Jag blir alltid så glad när folk kommer fram till en och ger en massa bra respons! =)
Jag har pluggat sönder både i fredags kväll och igår kväll, och jag är fortfarande inte klar! Usch, jag har iallafall gjort klart mina grejer i bilden och på gympan som ska göra så jag får MVG, så nu äre min fördjupning om Kuba och mitt arbete i genetik som måste bli klart.. annars får jag IG i geografi och biologi =O Men jag får sätta mig med det ikväll.. Usch orkar inte.
Nu kommer dom om vilken sekund som helst så jag gå upp nu.


Snart är den min!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback