ojojoj!

nu va det jäääätte länge sen jag skrev! :O ska försöka skärpa mig :P
har väll hänt ganska mkt sen sist jag skrev, men jag orkar inte skriva allt, så jag tar och skriver om mitt påsklov istället.    så här har mitt lov sett ut:
fredag: va hemma och slappa och satt mest vid datan
lördag: hade filmkväll med vicky, så vi satt och kolla på film från typ 9 till 3 på natten
söndag: när jag och vicky vaknade satte vi på en till film. sen på kvällen åkte vi till min farmor och farfar och käka påsk middag med några släcktingar.
måndag: jag och pappa va på AIK-kalmar på råsunda :D fast kalmar vann :@ *helvete!
tisdag: åkte till mamma
onsdag: åkte till mina kusiner och sov där. min kusin Tim lärde mig hur man spela WoW men jag fatta inte så mkt av det :P haha
torsdag: åkte hem till mamma igen. mia,erik,karro och bella kom till oss på kvällen, vi åkte lite på min cross å så.. vi hade as kul! :D har saknat dom som fan!
fredag: kollade när jonna och linda red på nada och kakan. sen drog jag och jonna och käka glass vid kiosken. sen kom mamma och hämta mig för vi skulle typ ut och äta. sen när vi hade käkat klart så skjutsa mamma tillbaka mig till mocke.jag gick och kolla på när 94a killarna spelade match, satt med jonna och sofia och dom. sen drog vi till gårn, det va typ skit dött där! jag och jonna gick och mötte joar :) det va skit kul att få träffa honom igen, det va typ skit länge sen! sen kom martina och hämta mig och så sov jag hos henne
lördag: va med jonna i typ 3 timmar. sen fick jag lov att dra hem :(
söndag: ja.. jag har inte hunnit göra så mkt än idag.. ska åka hem till pappa idag iallafall! :D skööönt! längtar hem som fan!

aja skriver väll nån dag :) byebye

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback