tråkig dag

Har inte gjort så mkt idag.. har typ stadat lite i mitt rum. Ångrar mig som fan att jag inte åkte till mamma nu på sportlovet istället för på påsklovet! skulle ha varit så jäävla kul att åka på hiphop-festivalen på cozmos med VikkaN, MaliN,JoppÄ,LinA och dom. Anton o Affe och Fonky fresh och alla va juh där! men men.. kan inte spola tillbaka tiden nu. Ska typ upp till mamma helgen som kommer :) fast det är inte bestämt än men jag tror jag ska dit.. ska träffa alla mockfjärds bor då ! :D Saknar dom som fan!
ÅÅJ jag vill upp till Niclas och Hanne! :( hoppas verkligen att ja kan åka dit i sommar! annars kommer jag fan dööö! har inte träffat Niclas sen i sommras och Hanne har jag typ inte täffat på flera år! :( Miss you gais! <3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback