hold on

Usch för vädret säger jag ju bara! Man blir bara sååå depp verkligen, ge mig sol nån?
Idag har jag och pappa varit och köpt massa grejer till akvariet som jag ska ha i mitt rum, tuvär blev det inga fishisar idag pga att akvariet tydligen måste anpassa alla växter och grejjer.. fatta bara hälften av vad gubben i zoo affären sa, men jag fatta iallafall att vi va tvugna att köpa fiskarna lite senare. Men nu står akvariet uppe i bokhyllan med vatten och allt i och redo för fishisar! =D Jag har även fixat till mig 2 jäääätte stora högtalare, så nu kan man väll officiellt säga att mitt rum har blivit en helt okej dansstudio, im haaappy!
Imorgon blir det att jobba, och sen på kvällen blir det bio med Elin <3 Vi ska typ kolla på sex and the city, eftersom verkligen aaalla har sett den nu och säger att den är skiit bra så måste vi oxå ge den en chans =P


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback