wonderful

Jag har varit i enköping med båten som sagt, men inte ända tills nu. Kom hem i Måndags eller nått sånt tror jag.. Men det har ju varit såå himlans fint väder så jag har bara varit ute och solat och varit med kompisar och grejjer. Ni får ursäkta =) Men nu ska jag försöka skriva åtminstonde 1 gång per dag, de blir nog på kvällarna när man inte kam sola och bada och så längre, om jag inte är med nån kompis dvs. Men jag ska verkligen försöka =)
På Onsdag kommer Joppä och Lina hit från Dalarna och ska hälsa på mig! Det ska bli så himla kul att träffa dom, inte träffat dom på jääätte länge nu! Flera månader sen! Vi ska på Grönan på Torsdag och sen på Fredag ska jag åka med dom upp till Dalarna, så det blir nog Parken i Floda på Lördag. ÅÅHH va kul det ska bli att träffa alla! Ser fram emot det som bara den! 
Nu ska jag upp och slänga i mig lite mat, sen blir det att jobba och tjäna ihop lite stålar så jag kan gå på grönan.  

Lämna din åsikt
Postat av: jannike

orka att du är snygg ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback