ÄNTLIGEN!!

Igår var det en riktigt efterlängtad jul avslutning. Så himla skönt med jul lov! Lovet kommer bli spexat, jag lovar! Jag har en massa skojj som jag ska göra, jag har verkligen längtat så sjuuukt mycket!

Avslutningen igår var min första som jag uppträde på, det var tänkt att jag och 6 andra tjejer skulle sjunga "Julen är här" i stämmor och grejer som vi hade tränat på och så. Men ca 15 minuter innan showen så kommer Zozzo "Liiinda du MÅSTE hjälpa mig!!! Jag vågar inte sjunga solo! Kan inte du hoppa in och sjunga min låt med mig?!?!". Först sa jag tvär nej eftersom jag aldrig hört låten tidigare förutom den gången som Zozzo sjöng den på repet. Men hon lyckades övertala mig, så det blev 2 låtar för min del.. en som jag kunde utantill och en som jag aldrig hört förut. Det gick faktist bättre än vad jag trodde att det skulle göra =) Men benen stod ju inte stilla direkt om jag säger så.... stod och försökte hitta ett sätt att stå så inte benen skulle darra så mycket. Jag var ootroooligt nervös! Usch! Men det är ganska konstigt tycker jag, för jag har ju dansat på scen för typ 5 ggr så många som jag sjöng för igår och ändå så va jag jätte nervös igår.

Idag har jag hjälp farmor att baka lussebullar och sånt till jul, så himla mys! Tack för du alltid lyssnar på mig och stöttar mig farmor, puss på dig! jag älskar dig <3

Idag vill jag PARTAAJJAA! Skit taggad!

Här kommer låten som jag inte kunde, men ändå ställde upp och sjöng ;)



Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback